مثله همیشه...م ز خ ر ف!!

سلام...

آه!!!!

ای روزگار...

۱۰مین خرداد!

دوباره امتحان...

دوباره گیم نت...

و دیگه حال ندارم دوباره های دیگه رو بنویسم!!


این خرداد فک کنم با خرداد های دیگه خیلی خیلی خیلی فرق کنه!

دیگه مثه سالهای قبل شب امتحانی نمیشه!

اما ما میتونیم!



حال میده...

حال میده پیچوندن...

حال میده کتابخونه...

حال میده ورق...(یعنی خاک بر سرت,7 نداری؟!)

به چه امیدی زنده ای وقتی تو یه تک نداری؟!

قیطاستر تک دل رو از زیر پات در بیار!مرتیکه جرزن!!!

سلی سرباز رو بده بیاد!

آقامرسی!!


آهان...

آخرین خبر...

ویژگی ها و مزایای دیگه ی یارانه ها مشخص شد!!

باعث کم تر شدن جمعیت ایران میشه!

یه مستاجر تو محلمون صاحبخونش رو با 7تیر کشت و بعدم خودش رو کشت!!

به خاطر پول برق و گاز!!

دمشون گرم واقعا!!طرح ترکونده!



نمیدونم چرا؟!چی شده؟!؟!؟ یعنی نمیتونه!!

نمیدونم و نمیدونم و نمیدونم!!

آخرین جمعه

توی قاب خیس این پنجره ها

عکسی از جمعه ی غمگین میبینم

چه سیاهه به تنش رخت عزا

تو چشاش ابرای سنگین میبینم

داره از ابره سیاه خون میچکه

جمعه ها خون جای بارون میچکه

نفسم درنمیاد

جمعه ها سر نمیاد

کاش میبستم چشامو

این ازم بر نمیاد

داره از ابر سیاه خون میچکه

جمعه ها خون جای بارون میچکه

عمر جمعه به هزار سال میرسه

جمعه ها غم دیگه بیداد میکنه

آدم از دست خودش خسته میشه

با لبای بسته فریاد میکنه

داره از ابره سیاه خون میچکه

جمعه ها خون جای بارون میچکه

جمعه وقت رفتنه

موسم دل کندنه

خنجر از پشت میزنه

اون که همراه منه

داره از ابره سیاه خون میچکه

جمعه ها خون جای بارون میچکه


*فرهاد*



هفته ی خوبی بود..

بهترین هفته ی معلم!

هم تو مدرسه و هم تو خونه!!!


آخرین جمعه ی ۱۶ سالگی!

بالاخره منم دارم ۱۷ ساله میشم!

زود میگذره دیگه!


طی حرکتی تاریخی و خارق العاده میخوام از شنبه درس بخونم!


بازم میگم داره زود میگذره دیگه!


تغییر

سلام...


خیلی وقته که مثه بچه های دیگه منم حس و حال نوشتن ندارم!


یه جوری شدم...

دیگه حال نمیکنم با هیچی...

احساس بدیه!

تا الان فکر نمیکنم اینجوری بوده باشم!

یه جورایی یکنواخت شده زندگی...


ولی ...


تو فکر یه تغییرم!

یه تغییر خوب...!


میدونم تصورش سخته...

میدونم تصورش خیلی سخته...

میدونم تصورش خیلی خیلی سخته...

اما

من تغییر میکنم یعنی خیلی دوس دارم که تغییر کنم!



پست باحالی بود...یه جورایی برای خالی کردن خودم بود!

جو خوبی بود!

میاد آدم رو میگیره ولی سعی میکنم که مثه جوهای دیگه زودگذر نباشه!



آخه چی میشد  معلم عزیز تو اینجوری نبودی؟!     


هم غصه بخون با من

تو این قفس بی مرز

لعنت به چراغ سرخ, لعنت به چراغ سبز!                                              


                                                                     !Li Boys