سوتی...

با وجود اینکه وبلاگم(هان(!) چیه وبلاگ خودمه دیگه)خیلی سنگین شده ولی...


س س س سو سو سو سوت سوت سوت سوتی سوتی سوتی........




دوشنبه میایید عروسی؟!؟

قهوه تلخ8 یه چیزی بهتر از 6 ولی بد تر از 7!!

فرید جون خوبه؟! الان این پست به روحیاتم میاد؟!

فرید میگه اصلا پست قبلی به روحیاتت و شنگول بازی و سرخوش بودن من نمیومد , بود آیا اینجوری؟!؟!

من چند بار بگم بشینید درس بخونید!؟زبونم مو در آورد!!

معدل 16.75 هم خوبه اینطور نیست؟!


                        **خدا به موقع میرسه فقط به این معتقدم!!!**

زندگیم شده...

زندگیم شده فکر کردن به اینکه این وقتم چجوری میگذره(من که نه درس میخونم نه کار دیگه ای انجام نمیدم پس این وقت چی میشه!؟!)


زندگیم شده فکر کردن به بدبختی های فردای مدرسه...


زندگیم شده حرکت از خونه تا مدرسه...


زندگیم شده گوشی-هدست تو گوش و انتخاب آهنگ...


زندگیم شده ک*خل بازی تو مدرسه...


زندگیم شده گفتن به ت*** به همه چی...!!


زندگیم شده وبلاگ و وبلاگ گردی!!!


زندگیم شده ک*چرخ زدن تو اینترنت!!!


زندگیم شده یک سره امتحان دادن...


زندگیم شده دنبال موز گشتن و خوردن موز...


زندگیم شده فکر کردن به اینکه چرا اینجوری داره زندگی پیش میره جلو؟!؟


زندگیم شده الکی شاد بودن ولی تا کی..؟!


زندگیم شده پیاده تا چهاراه طالقانی اومدن با دوستان...


زندگیم شده قول دادن به خودم که این کار رو برای هفته ی بعد انجام میدم!!؟(چی نوشتم؟!)


زندگیم شده صبح ساعت 6 بیدار شدن و شب ساعت 11 خوابیدن..!


زندگیم شده.....( بی تربیت )


زندگیم شده تمدن چین و هند؟!؟


زندگیم شده فکر کردن به شهریور برای درس هندسه(البته زندگیمون بگم بهتره...)


زندگیم شده فکر,فکرم شده زندگی...


زندگیم شده معرفت  و بالا بردن جنبه...!؟


زندگیم شده والیبال بازی کردن همراه 2تا 1/3 دیگه ی خودم یعنی من و هادی و سینا 1 نفر حساب میکنیم خودمون رو!!!


زندگیم شده 3-3 با محمدرضا...!



ک** تو این زندگی بابا فردا امتحان ریاضی داریم سرخوشانه اومدم  دارم پست مینویسم!!

کلا دو ساعت درس میخونم دیگه حوصلم نمیکشه؟!؟!


و در آخر زندگیم شده آلبوم kamyR!

هندسه//هفته//pmc family//دوشنبه

سلام...

فکر کنم تا حالا تو پستام سلام نداده بودم؟!؟!

هفته ی خوبیه...

یعنی تا الانش خوب رفته جلو و هر کاری که خواسته با ما انجام داده و حسابی به گ**ون داده!!!

جمعه برای اولین بار,یه بارم که شده برنامه ای که اتفاقات هفته رو پیش گویی میکنه رو تو pmc بطور کامل دیدم!!!

توی اونجا گفت که دوشنبه روز خوبی برای متولدان اردیبهشت(!)خواهد بود..!

با توجه به اینکه دوشنبه سخت ترین روز هفته برامون هست یه ذره امیدوار شدم به هفته!!!

هفته شروع شد و شنبه دو تا امتحان زبان (در حد 14 فکر میکردم میشم) و شیمی (خوب دادم) رو دادیم(آقا در این پست منظور از دادن امتحان دادن میباشد)

یک شنبه اومد و ما که هیچی از دنباله ها و تعیین علامت بلد نبودیم امتحان ریاضی داشتیم!!!

البته زنگ اول ورزش داشتیم که میخواستیم بمونیم بخونیم ولی گفتیم گور پدر ریاضی بابا(که ممد گفت بابا کو...نه بگو ببینم اینجا بابا کو!!خزه دیگه) بریم فوتبال بازی کنیم و نیم ساعت آخر بیایم ریاضی بخونیم که نیم ساعت آخر بازی هیجانی شده بود و بیخیال ریاضی شدیم و گفتیم بهش میگیم امتحان نگیره...!

اومدیم سر کلاس و وقتی معلمون اومد بلافاصله ورقه ها رو پخش کرد و نذاشت اصلا حرف بزنیم!!

1.بلد نیستم

2.بلد نیستم

3. طولانیه

4.اه اینو تو کلاس گفته بود ولی بلد نیستم

5. ایول اینو دیگه یکمیش رو بلدم

6.بلدم

7.نصفش رو بلدم

8.....تا 12 که 4 تا سوال جواب دادم

تا آخر وقت 8 تا سوال رو نوشتم ولی 6 تاش رو مطمئن بودم که آخرش گفت ورقه ها رو جمع نمیکنم و هر کسی که خوب میشه ورقه ش رو بیاره!!

دوشنبه شروع شد یعنی روزی که زبان نمره ها رو میده

هندسه نمره های اون امتحان سخت سخت رو میده

فیزیک رو که بیخیال

و زنگ آزمون هم عربی داریم!!!

زبان اومد ورقه ها رو داد و 16 شدم(نه نمره خیلی بد بود و نه خوب)

و شنبه لکچر دارم!!؟!

هندسه آخر زنگ ورقه ها رو داد!!!

4 تا برگه سفید داشتیم...

16 نفر فقط دو تا سوال نوشته بودن

من که در حد دو  فکر میکردم بشم 5 شدم(درسته کمه ولی زیاده)

اصلا در این حد فکر نمیکردم بشم و در کون خود جشن و عروسی را بر پا کردیم!!

خب حالا به برگه نگاه میندازم و میبینم سوال 1 نمره کامل گرفتم در حالیکه کاملا شروور نوشته بودم و فرض مسئله رو نوشته بودم و یه نتیجه های چیز شر تر از خودش گرفته بودم و کسی که این رو اثبات کرده بود 1 نمره گرفته بود که واقعا کون سوزی داشت!!!

ورقه م الان اینجا نیس و الا میذاشتم اینجا تا یکم دور هم شما بخندید!!!

5 شدم ولی در اصل 3 باید میشدم!!!؟

زنگ آزمون هم که عربی داشتیم که امتحان جالبی بود و یکسره سرمون میجنبید!!!!

آره وقتی که دوشنبه تموم شد یاد اون برنامه آره دیگه همون چیزی که اول پست گفتم افتادم

که همش هم الکی نیس و از این به بعد ببینیمش؟!؟!

اون یکی امتحان ها رو خدا به خیر بگذرونه!!!





در ضمن کلاسای فرض نویسی رو اگه ثبت نام کنندگان به حد نصاب برسن تشکیل میدیم!!!

آخه در مورد مدرسه ننویسم در مورد چی بنویسم؟!!؟

شنبه بهمون کارنامه میدن دلتون بسوزه...!

معدلم در حد 16 باشه عالیه!!

تو این پست چه قدر حد نوشتم!!؟!

چرا اینقدر پستای من طولانی میشه!؟!؟


هههههه...هوهوهو...هاهاها...هی هی هی...

اومده میگه امسال چرا اینقدر سرخوش و اسگل شدی!؟!؟میگم:سرخوش بودم سرم پایین بود...! 

معلم هندسه اومده میگه امتحان زیاد سخت نیست,10 نمره رو آسون دادم و نمره ی ایده آل هم 15 هست میگم دمش گرم حداقل 10 رو میشیم اما بعد امتحان فهمیدم ۵ هم نمیشیم!!! 

اومده میگه رئیس مقابله با حوادث غیر متقربه شدم چیزی نمیگم!!! 

اومده میگه دیروز تا الان داره بارون میباره میگم آخه خدا اینهمه آب رو از کجا میاره!؟!؟ 

اومده میگه کاش امروز هم نمیومدم میگم:ک**ی خان ماییدی گارو,هر روز میای میگی کاش امروز نمیومدم!!! 

معلمه اومده میگه 20 دقیقه آخر زنگ 1 ربع وقت میدم درس بخونید!!! 

اومده میگه جواد دیگه وقتشه یه چند تا چیز مخ کنیم میگم:....! 

اومده میگه تو هوگر میگیریم رئوف رو ....... میگم:رئوف رو بیخیال بگیریم فرید رو......!!!! 

اومده میگه خیلی آسون بود امتحان 7 تاش رو هم نوشتم و با کون سوزی فراوان میگم:ک**ل خان اگه سلی و عارف جلوت نبودن توهم عینه ما ها همون دو تا رو مینوشتی!!! 

اومده سرخوشانه میگه وقتی زنگ چهارم داشتیم بریم آلاچیق جک های ترکیبی تعریف کنیم!!! 

اومده میگه جواد ریدی چرا سر زنگ ورزش اینجوری بازی میکنی میگم:دهن سرویس موز نمیرسه به دستمون که!!! 

اومده میگه تریپ عرفان توی کلیپ جدیدش خیلی ردیفه ولی میرم کلیپش رو میبینم و درمی یابم درست میگه واقعا تریپش خیلی ردیفه!!! 

به معاونمون میگیم سوال ها خیلی سخته و ک**ش خان بر میگرده میگه آسونه ولی شما زیاد درس نخوندید!!! 

سر جلسه امتحان از کلاس دیگه اومده جلوم نشسته...! 

من:قلی چیزی از هندسه باریت هست؟!؟ 

قلی:آره بابا سوال های اون یکی کلاسی ها رو همش رو حل کردم و بلدم!!! 

خوشحال میشیم!!سر امتحان!!!! 

قلی کدوم سوال ها رو حل کردی؟!؟! 

هیچکدوم رو لا مصب برای شما خیلی سخته!!! 

سجی اومده میگه اگه نبودم تو بازی فینال کی میخواست گلتون رو بزنه میگیم:گوسفند اگه تو نبودی تو همون نیمه اول میترکوندیمشون!!! 

اومده میگه قهوه تلخ 6 رو بده برم ببینم میگم:بدر نمیخوره نبینی سنگین تره ولی اوشگول قبول نمیکنه که!!!! 

اومده میگه حالم از آهنگ من و این و مثله خودت بهم میخوره آخه چقدر توش این تیکه ها رو تکرار میکنن!!!  

سجی اومده میگه جواد تو خونتون ترکی صحبت میکنید!؟!؟میگم:نه!!!از اون طرف آریان پریده وسط میگه جواد بابات معلم عربیه,پس عربی صحبت میکنید!؟!؟آخه من به این چی بگم!؟!؟

 معلمه اومده میگه جلسه آینده امتحان هماهنگه و واسه هر کلاس تو زنگ خودش!!!بعد بچه ها میزنن زیر خنده مرتیکه ناراحت میشه!!!

اومده هر روز من رو گا**ده و میگه آلبوم پیشرو رو دانلود کردی؟!؟میگم:اسگل همین مونده با این سرعت تخمی دیال آپ بیام آلبوم آشغال پیشرو رو دانلود کنم!!! 

بهش میگم برو ویدیوی درو بازکن زد بازی رو دانلود کن میگه حالم از زد بازی بهم میخوره بعد فرداش میاد دهن ما رو با تیکه های آهنگه مثله من سرویس میکنه!!! 

اومده یه آهنگ خسته و خز از یه خواننده خز تر از خودش میخونه بعد میگم این خواننده های چین آهنگاشون رو گوش میکنی میگه از اون آهنگ هایی که شما گوش میکنید که بهتره!؟!؟! 

 

  

این بود قسمتی از گفتگو های مدرسه!!!

هههههه!!! 

هوهوهوهو!!! 

هاهاهاها!!! 

هی هی هی!!!  

این هفته پاره خواهیم شد!!! 

18 هفته تا شروع هوگر !! 

هوگر جهانی شده و هر کسی از مدرسه ی دیگه هم میتونه طرح بده!!!   

میرید سینما؟!؟رفتید؟!؟!اومدید؟!؟!میخواهید برید؟!؟!رفتن؟!؟!اومدن؟!؟!خوبم؟!؟!خوب نیستم!؟!؟دیگه چه خبر؟!؟! خانواده خوبن!؟!؟

باید رید تو این سینمای ایران!!!

 

 

 

واینک نظرتون رو به چند عکس جلب میکنم!!!   

Designed By:Hadi & Mamal  

  

4شات گان به دست (!) که 5 ساله با ورود خودشون حال و هوای خاصی به مدرسه شهید سلطانی بخشیدن!!!

نور پردازان:هادی و سینا و محمدرضا و عکاس حرفه ای :خودم!!!! 

 

  

 

قشنگه یا نه؟!؟!

سینما...ملک سلیمان؟!؟!

امروز در هوای گرم پاییزی که بیشتر به تابستون شبیه بود و اصلا به پاییز نمیخورد طی یه حرکت کاملا فرهنگی و با پیشنهاد یکی از بچه ها تصمیم گرفتیم که بریم سینما...!(دلتون بسوزه,شخصیت های فرهنگی میباشیم)

خب بریم سینما...

چه فیلمی رو ببینیم؟!(بیشتر به قصد سنپترزبورگ رفتیم)

سجاد:بریم ملک سلیمان رو ببینیم...!

-گه خوردی بابا,اسگل خان میخوایم با هم دیگه بریم سینما یکم بخندیم,اونوقت تو میگی بریم ملک سلیمان رو ببینیم؟!؟؟

سجاد:آخه من با ممد رفتم سنپترزبورگ رو دیدم و الان میخوام برم ملک سلیمان رو ببینم.

آخه میگن فیلم خیلی ردیفیه و 8 میلیارد خرجش کردن...!

-به تخ.ممون که تو دیدی..!حالا بریم ببینیم چی میشه شاید اصلا همین رو دیدیم!!!


سوار اتوبوس شدیم,خداوکیلی عجب اتوبوسی بود آدم های آشنا همره با امکانات فوق العاده نظیر داشتن DJ در خود اتوبوس...!


سر فلکه پیاده میشیم.

قیطاس بپر حساب کن..!


راه میفتیم سمت سینما!!

ای بابا الان تازه ساعت یکه و سانس سنپترزبورگ 1:30 و سانس ملک سلیمان ساعت 2 میباشد...!

آقا پس بریم سنپترزبورگ..!

سجاد:نه بابا بیخیال شید بیایید بریم ملک سلیمان ناموسا میگن فیلم ردیفیه و از تبلیغاتش داد میزنه که فیلم بدرد بخوریه...!

-شروور نگو بابا اسگل خان تو تا یه ساعت بعد میخوای چه گهی بخوری؟!؟!

سجاد:هیچی میریم پاساژ یه دور میزنیم و یه ساعت میشه...!

-سجاد زر نزن,

قیطاس بپر 6 تا بلیط سنپترزبورگ بگیر...!

سجاد:پس اینطوریه من میرم خونمون خب خدافظ..!

-چی چی خدافظ؟!باشه بابا بریم ملک سلیمان شاید یکم آدم بشیم!!!

خب الان ساعت یک و ده دقیقس,ک..خل خان 50 دقیقه بعدی رو چی کار کنیم؟!؟!

سجاد:خب بریم تو خیابون یه چرخی بزنیم!!!

میریم تو خیابون چرخ میزنیم و سر راه هم یه قهوه تلخ اورجینال میخریم به قیمت 2500 تومان و دلتان بسوزد!!!


ساعت یک و نیم دیگه برمیگردیم سمت سالن!!!

ای دهنت سرویس سجاد اگه زر زر نمیکردی الان داشتیم سنپترزبورگ رو میدیدیم!!!

خب اشکالی نداره لا اقل بریم بالا سمت سالن ببینیم چه خبره؟!

میریم بالا و میریم یه گوشه وایمیستیم!!!

در اون اتاق عمو آپاراتچیه بازه...!

من:آریان بپر این قهوه تلخ رو بده یارو بگو اینو بذاره یکم بخندیم لا اقل از ملک سلیمان بهتره...!

آریان:باشه بده ببینم الان میگم به یاروئه...!

درو باز میکنن و میریم تو و تو راه ...

آریان به عموی مسئول:آقا این قهوه تلخ رو نمیتونی بذاری؟! و طی یه حرکتی از عمو جون ک..ر میشیم و به راهمون ادامه میدیم!!!

خب میشینیم سر جامون و قیطاس شروع به تقسیم چیزایی که خریده میکنه...!

الکی قرار میذاریم وسط فیلم یه جاهایی برای تنوع بخندیم!!!



فیلم شروع میشه...

اه دهنت سرویس جلوه های ویژش کار هموطنان جومونگه که...!

خب فیلم که هیچی نداشت در حد مزخرف بود ولی سوژه های بیرونی داشت که خیلی بهتر از کل فیلم بود!!!

تیکه های بچه ها و حرکات جالب سه تا از بچه هایی که جلومون بودن خاطره ی خوبی از سینما برامون به جا گذاشت اما دهنت سرویس سجاد!!!



در کل به همتون که قصد دیدن این فیلم رو دارید بگم وقتتون خیلی با ارزشه و حیفه که با دیدن این فیلم بگذره...!

آخره فیلم آدم هم نشدیم!!!

هفته ی بعدی سه شنبه سنپترزبورگ میخوایم بریم هر کی دوست داشت بیاد!!!

خداوکیلی فیلم فقط فیلم های فرانس!!!