هندسه//هفته//pmc family//دوشنبه

سلام...

فکر کنم تا حالا تو پستام سلام نداده بودم؟!؟!

هفته ی خوبیه...

یعنی تا الانش خوب رفته جلو و هر کاری که خواسته با ما انجام داده و حسابی به گ**ون داده!!!

جمعه برای اولین بار,یه بارم که شده برنامه ای که اتفاقات هفته رو پیش گویی میکنه رو تو pmc بطور کامل دیدم!!!

توی اونجا گفت که دوشنبه روز خوبی برای متولدان اردیبهشت(!)خواهد بود..!

با توجه به اینکه دوشنبه سخت ترین روز هفته برامون هست یه ذره امیدوار شدم به هفته!!!

هفته شروع شد و شنبه دو تا امتحان زبان (در حد 14 فکر میکردم میشم) و شیمی (خوب دادم) رو دادیم(آقا در این پست منظور از دادن امتحان دادن میباشد)

یک شنبه اومد و ما که هیچی از دنباله ها و تعیین علامت بلد نبودیم امتحان ریاضی داشتیم!!!

البته زنگ اول ورزش داشتیم که میخواستیم بمونیم بخونیم ولی گفتیم گور پدر ریاضی بابا(که ممد گفت بابا کو...نه بگو ببینم اینجا بابا کو!!خزه دیگه) بریم فوتبال بازی کنیم و نیم ساعت آخر بیایم ریاضی بخونیم که نیم ساعت آخر بازی هیجانی شده بود و بیخیال ریاضی شدیم و گفتیم بهش میگیم امتحان نگیره...!

اومدیم سر کلاس و وقتی معلمون اومد بلافاصله ورقه ها رو پخش کرد و نذاشت اصلا حرف بزنیم!!

1.بلد نیستم

2.بلد نیستم

3. طولانیه

4.اه اینو تو کلاس گفته بود ولی بلد نیستم

5. ایول اینو دیگه یکمیش رو بلدم

6.بلدم

7.نصفش رو بلدم

8.....تا 12 که 4 تا سوال جواب دادم

تا آخر وقت 8 تا سوال رو نوشتم ولی 6 تاش رو مطمئن بودم که آخرش گفت ورقه ها رو جمع نمیکنم و هر کسی که خوب میشه ورقه ش رو بیاره!!

دوشنبه شروع شد یعنی روزی که زبان نمره ها رو میده

هندسه نمره های اون امتحان سخت سخت رو میده

فیزیک رو که بیخیال

و زنگ آزمون هم عربی داریم!!!

زبان اومد ورقه ها رو داد و 16 شدم(نه نمره خیلی بد بود و نه خوب)

و شنبه لکچر دارم!!؟!

هندسه آخر زنگ ورقه ها رو داد!!!

4 تا برگه سفید داشتیم...

16 نفر فقط دو تا سوال نوشته بودن

من که در حد دو  فکر میکردم بشم 5 شدم(درسته کمه ولی زیاده)

اصلا در این حد فکر نمیکردم بشم و در کون خود جشن و عروسی را بر پا کردیم!!

خب حالا به برگه نگاه میندازم و میبینم سوال 1 نمره کامل گرفتم در حالیکه کاملا شروور نوشته بودم و فرض مسئله رو نوشته بودم و یه نتیجه های چیز شر تر از خودش گرفته بودم و کسی که این رو اثبات کرده بود 1 نمره گرفته بود که واقعا کون سوزی داشت!!!

ورقه م الان اینجا نیس و الا میذاشتم اینجا تا یکم دور هم شما بخندید!!!

5 شدم ولی در اصل 3 باید میشدم!!!؟

زنگ آزمون هم که عربی داشتیم که امتحان جالبی بود و یکسره سرمون میجنبید!!!!

آره وقتی که دوشنبه تموم شد یاد اون برنامه آره دیگه همون چیزی که اول پست گفتم افتادم

که همش هم الکی نیس و از این به بعد ببینیمش؟!؟!

اون یکی امتحان ها رو خدا به خیر بگذرونه!!!





در ضمن کلاسای فرض نویسی رو اگه ثبت نام کنندگان به حد نصاب برسن تشکیل میدیم!!!

آخه در مورد مدرسه ننویسم در مورد چی بنویسم؟!!؟

شنبه بهمون کارنامه میدن دلتون بسوزه...!

معدلم در حد 16 باشه عالیه!!

تو این پست چه قدر حد نوشتم!!؟!

چرا اینقدر پستای من طولانی میشه!؟!؟


نظرات 5 + ارسال نظر
Unicorn سه‌شنبه 18 آبان 1389 ساعت 18:50 http://fire-fighter.blogsky.com

من خزم؟!
نه اصلا هم اینجوری نیست!!
چرا کاملا همینجوریه؟!
کی گفته اصلا هم اینجوری نیست!
اصلا همینه که جواد میگه!!

یکی بیاد منو برینه

نه خیر, اصلا هم تو خز نیستی!؟!؟
نه ولی هم اینجوریه!؟!
چرا کاملا اینجوری نیست!؟؟!
کی گفته اصلا هم اینجوریه؟!؟
اصلا هم, همین نیست که من میگم؟!؟!
ولی کاملا خزی؟!؟
الان باید یه نفر دیگه مثله هادی بیاد تا باز دچار سیاه چاله شیم!؟!؟

سعید سه‌شنبه 18 آبان 1389 ساعت 19:06 http://www.hamsokhan.com

سلام وبلاگت قشنگه یعنی مطالبت پر محتوی هست ولی قالبت ضعیفه منم سایت دارم سایت دوستیابی اگه میشه منو با اسم دوستیابی لینک کن ممنون میشم
http://www.hamsokhan.com

ینی با مویی؟!؟!این با مویه؟!؟
آقا زنگ رو اشتباه زدی...!؟

باقالی سه‌شنبه 18 آبان 1389 ساعت 19:09 http://3soooot.blogsky.com

نه الان یه سوال
این نظر بالاییه چی گفته؟
الان چه مطلب پر محتوایی تو این پست یا قبلیا بود؟

خب راست میگه دیگه وبلاگ به این مفیدی تو کجا دیدی؟!؟
درکت پایینه باقالی!؟!

ghasedak چهارشنبه 19 آبان 1389 ساعت 01:36 http://www.earsplitting-silence.blogsky.com

ما همه امتحانامونو به نظر خودمون خوب میدیم ولی به نظر معلم...
البته بعضی موقع ها هم بر عکسه
خوب دیگه باید برم بخوابم فردا امتحان دارم ( زیست ، جغرافی ، آمادگی )

همه از مدرسه نوشتن منم از مدرسه نوشتم

آپیدم...

Red beetlE چهارشنبه 19 آبان 1389 ساعت 16:25 http://fire-fighter.blogsky.com



...



...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد