دوم ریاضی شوخی نیست/هست؟!هان من کجام...

اول پست رو با سخن و پند مفید "دوم ریاضی شوخی نیست  از بزرگان شروع میکنیم...!"

آره آخرای تابستون بابام میگفت:دوم ریاضی شوخی نیست ولی من اسگل به شوخی ازش میگذشتم و حالا بهش پی بردم  اما چه فایده؟! بعد ازاینکه نمره های درخشان رو کسب کرده ایم!!!

شیمی دمار از ک..مون در آورده و معلمش هم لالایی گوی خوبی میباشد پدر سوخته!!


سالهای قبل عشق و حال میکردیم تو مدرسه الانم میکنیم ولی فکر کنم باید یه کم هم درس بخونیم ولی جدی از شنبه بایدشروع کنیم(5 ساله شنبه ی مد نظرمون نمیاد) و اگه نشد از شنبه ی بعد ولی اصلا نمیتونم درس بخونم آقا(بابا کو اینجا؟!!؟!؟امروز میگه بابا فردا میاد....)

خداییش هادی حال میکنی با ما می چرخیا!!


شیطونه میگه بریم خواننده که نه ولی هادی آهنگساز شیم یا بریم جای آقا گلیانی ها(مثلا مهدی زاده ها "من و هادی") 3 میلیارد خرج کنیم 16 میلیارد دربیاریم(پول در بیاریم نه چیز...)!!


یا اصلا با این حرکت های ترکیبی که میزنیم بریم فوتبالیست شیم ولی خداییش چه پاس ردیفی بهت دادم!!

از دوره ی بعدی دیگه ممد رو نمیکشیم چون ری....ده بود به تیم , آخه مجبوری الکی آخر زمین دریب کنی که بزنن تو تیرکمون و بقول دوستان حریف از ک.. بیاریم؟؟!مجاهد با رباط صلیبی پاره بازی میکنه آیا؟!؟!شر میگن بابا!!

سلطان مسابقات با حرکت های تاثیر گذار خودم بودم بس ولی یکم هم هادی حرکت های من رو به ثمر میرسوند...!


آخه هادی مجبوری از ***حرف بزنی که آقا اسی ناراحت شه (؟) ولی شیری که قبل بازی خرید چه حالی داد,شیرش حلال!!

خوشحال بودیم میگفتیم برگه های سوال های فیزیک رو داریم ولی حیفه اون 500 تومن!!


آیا واقعا مرد بودن اون دوتا یا....!؟


نشدم!!!!!, نشدی؟!  بالاخره قانع میشی یا نه؟!


ای بابا تازگی چه قدر خز شدم فکر کنم اثرات .... یکی برا ه.ا.دی موز بیاره!!!

vpn رایگان پیدا کردم خاک تو سرت آریان...!

سجاد نمرد از دستش راحت شیم ولی خاک تو سرت سپهر...!


یه مشت خل چل دورمن و خودم سر و مور و گنده  

شاخ شی کسی نیست واست زورو مورو مرده...............هاهاهاها!!!


میان شاخ به جنگ ما یکم خلن    میخوان د*ا*ف به طرز ما بلند کنن

یا که صاف یه شنبه باز برن هلند!


پست با سبکی نزدیک به سبک گنگ بود!!!


آرمین2Afm - چیزی شده؟(به عقیده ی دوستان با تجربه و زخم دیده ای نظیر اسی و ممد(یه مدت خوراکش مبارک باشه بود ولی الان....) و آریان از مبارک باشه بهتره؟!)




یاد اسگل بازی ها بخیر الان زنگ چهارم ها یا خوابیم یا فرصت سر خاروندن نداریم(خداوکیلی چه انرژی داشتیم اون موقع)     

ممد-سجاد


       


توی این عکس پس از 20 ثانیه هادی رو در حالت آسانسوری تصور کنید(ضبط دیس مصلح)

از بالا سمت راست:سجاد-آریان                         

پایین:اونیکه دراز کشیده محمدرضا و اونی هم که لای پاشه هادیه(من در پشت صحنه و کارگردانی کلیپ بودم , اگه تو چشم های هادی زوم کنید من رو هم میبینید)!!!

عکاس حرفه ای دوتاش هم خودمان میباشیم!!!!

توپ تانک .....

دربی ۶۹ هم تموم شد


انگار همین ۵ یا ۶ سال پیش دربی ۵۷ بودا(البته اولین بازی که یادمه ۴۹ بود این ۵۷ بخاطر هادیه!!)


همینه دیگه پیر شدیم رفت و شعار مناسب این بازی:


توپ تانک فشفشه         داور ما .............!!!


پست ساز گار با شخصیت...

روزی زاهدی از کودکی که چراغی در دست داشت پرسید:


این روشنایی را از کجا آورده ای؟


کودک چراغ را فوت کرد و آن را خاموش کرد و گفت:


تو که شیخ شهری بگو این روشنایی کجا رفت؟





1* وای یکی بیاد منو از دست این پست ها نجات بده...!

2*ولی این پستا با شخصیت من کاملا سازگاره ها...!

3*محمدرضا کو.نت بسوزه امتحان اینقدر حال داد (با اینکه آمار ریدم ولی...)

4*شاسگولا نمیدونن من آرتیستم      هم پیانو میزنم هم گیتاریستم!!

خشایار - آدم معمولی

یارانه...

روزی یکی از مریدان پریشان حال به نزد شیخ آمد و عرض کرد:


یا شیخ,خوابی دیدم بس ناگوار...


شیخ فرمود:بنال ببینم تعبیرش چه بُود؟


گفت:خواب مردمانی دیدم که از تنشان گوشت همی کندند و گوشت را بر دهانشان همی گذاردند...!


رنگ از رخسار شیخ پرید و فرمود:


به گمانم زمان پرداخت یارانه ها رسیده است!!



1*13 مهر روز مرگ فریدون فروغی , روحش شاد

آهنگ نیاز و پروانه ی من - فریدون فروغی

قصاب خانه دنیا...

در زمان سلطان محمود میکشتند که شیعه است...

در زمان شاه سلیمان میکشتند که سنی است...

در زمان ناصر الدین شاه میکشتند که بابی است...

در زمان محمدعلی شاه میکشتند که مشروطه طلب است...

در زمان رضا خان میکشتند که مخالف مشروطه است...

زمان پسرش میکشتند که خراب کار است...

.

.

.

.

اگر اسم و اتهامش را در نظر نگیریم چیزی عوض نمیشه:

.

.

.

.

تو آلمان هیتلری میکشتند که یهودی است...

حالا تو اسرائیل که طرفدار فلسطینیهاست...

عرب ها میکشند که جاسوس صهیونیست هاست...

صهیونیست ها میکشند که فاشیست است...

فاشیست ها میکشند که کمونیست است...

کمونیست ها میکشند که آنارشیست است...

روس ها میکشند که پدر سوخته از چین حمایت میکند...

چینی ها میکشند که حرومزاده سنگ روس ها را به سینه میزند...

و میکشند و میکشند و میکشند...

و چه قصاب خانه ای است این دنیای بشریت...     


"احمد شاملو"


1*با       صدای بی صدا...(صدای آریان رو عشقه)

2*پاشووو به خودت بگو دست خوش      وقتی اولین یگانه پرست بوده زرتشت

ایرانی ها پای حرفام کافیه بشینن         چرا عقب تر از عرب های بادیه نشینن؟؟؟؟؟