دوم ریاضی شوخی نیست/هست؟!هان من کجام...

اول پست رو با سخن و پند مفید "دوم ریاضی شوخی نیست  از بزرگان شروع میکنیم...!"

آره آخرای تابستون بابام میگفت:دوم ریاضی شوخی نیست ولی من اسگل به شوخی ازش میگذشتم و حالا بهش پی بردم  اما چه فایده؟! بعد ازاینکه نمره های درخشان رو کسب کرده ایم!!!

شیمی دمار از ک..مون در آورده و معلمش هم لالایی گوی خوبی میباشد پدر سوخته!!


سالهای قبل عشق و حال میکردیم تو مدرسه الانم میکنیم ولی فکر کنم باید یه کم هم درس بخونیم ولی جدی از شنبه بایدشروع کنیم(5 ساله شنبه ی مد نظرمون نمیاد) و اگه نشد از شنبه ی بعد ولی اصلا نمیتونم درس بخونم آقا(بابا کو اینجا؟!!؟!؟امروز میگه بابا فردا میاد....)

خداییش هادی حال میکنی با ما می چرخیا!!


شیطونه میگه بریم خواننده که نه ولی هادی آهنگساز شیم یا بریم جای آقا گلیانی ها(مثلا مهدی زاده ها "من و هادی") 3 میلیارد خرج کنیم 16 میلیارد دربیاریم(پول در بیاریم نه چیز...)!!


یا اصلا با این حرکت های ترکیبی که میزنیم بریم فوتبالیست شیم ولی خداییش چه پاس ردیفی بهت دادم!!

از دوره ی بعدی دیگه ممد رو نمیکشیم چون ری....ده بود به تیم , آخه مجبوری الکی آخر زمین دریب کنی که بزنن تو تیرکمون و بقول دوستان حریف از ک.. بیاریم؟؟!مجاهد با رباط صلیبی پاره بازی میکنه آیا؟!؟!شر میگن بابا!!

سلطان مسابقات با حرکت های تاثیر گذار خودم بودم بس ولی یکم هم هادی حرکت های من رو به ثمر میرسوند...!


آخه هادی مجبوری از ***حرف بزنی که آقا اسی ناراحت شه (؟) ولی شیری که قبل بازی خرید چه حالی داد,شیرش حلال!!

خوشحال بودیم میگفتیم برگه های سوال های فیزیک رو داریم ولی حیفه اون 500 تومن!!


آیا واقعا مرد بودن اون دوتا یا....!؟


نشدم!!!!!, نشدی؟!  بالاخره قانع میشی یا نه؟!


ای بابا تازگی چه قدر خز شدم فکر کنم اثرات .... یکی برا ه.ا.دی موز بیاره!!!

vpn رایگان پیدا کردم خاک تو سرت آریان...!

سجاد نمرد از دستش راحت شیم ولی خاک تو سرت سپهر...!


یه مشت خل چل دورمن و خودم سر و مور و گنده  

شاخ شی کسی نیست واست زورو مورو مرده...............هاهاهاها!!!


میان شاخ به جنگ ما یکم خلن    میخوان د*ا*ف به طرز ما بلند کنن

یا که صاف یه شنبه باز برن هلند!


پست با سبکی نزدیک به سبک گنگ بود!!!


آرمین2Afm - چیزی شده؟(به عقیده ی دوستان با تجربه و زخم دیده ای نظیر اسی و ممد(یه مدت خوراکش مبارک باشه بود ولی الان....) و آریان از مبارک باشه بهتره؟!)




یاد اسگل بازی ها بخیر الان زنگ چهارم ها یا خوابیم یا فرصت سر خاروندن نداریم(خداوکیلی چه انرژی داشتیم اون موقع)     

ممد-سجاد


       


توی این عکس پس از 20 ثانیه هادی رو در حالت آسانسوری تصور کنید(ضبط دیس مصلح)

از بالا سمت راست:سجاد-آریان                         

پایین:اونیکه دراز کشیده محمدرضا و اونی هم که لای پاشه هادیه(من در پشت صحنه و کارگردانی کلیپ بودم , اگه تو چشم های هادی زوم کنید من رو هم میبینید)!!!

عکاس حرفه ای دوتاش هم خودمان میباشیم!!!!

نظرات 12 + ارسال نظر
کلافه پنج‌شنبه 29 مهر 1389 ساعت 19:01 http://kalafam.blogsky.com/

جالب بود

واقعا؟!
من دیگه سبکم رو از این به بعد عوض میکنم و گنگ مینویسم!!!

Unicorn پنج‌شنبه 29 مهر 1389 ساعت 19:13 http://fire-fighter.blogsky.com

جواتی دهنت سرویس...خیلی خندیدم
البته بیشتر برا بچه های کلاس خنده دار بود.چون خیلی هاشو کس دیگه ای نمیفهمه!!
تو عکس اولی شکمم افتاده بیرون.باید سانسورش میکردی
آخ این عکس دومی.یادته معین(محض اطلاع دوستان:معلم برنامه ریزی )رو از کلاس کردیم بیرون دیس مصلحو خوندیم؟!؟!
این هادیه احمق یه دفه جو گرفتش بلند شد وایساد من لنگام رفته بود تو هوا!!چقدر خندیدیم اون روز...
کلا یادش بخیر...
الان نمیدونم چرا ی دفه دلم گرفت!!

دلت نگیره درستش میکنیم...!
تو برو لوگو هات رو طراحی کن!!!

Unicorn پنج‌شنبه 29 مهر 1389 ساعت 19:15 http://fire-fighter.blogsky.com

کی گفته خوراک من مبارک باشه بوده؟!؟!
من کاملا تکذیب میکنم
اصلا هم اینجوری نبوده!!

ای دهنت سرویس پس عمه رئوف بود کل تکستش رو حفظ بود!!!

Unicorn پنج‌شنبه 29 مهر 1389 ساعت 20:00 http://fire-fighter.blogsky.com

ای بشکنه این پا که نمک نداره...!من ریدم تو تیم؟!
من نبودم که هر بازی بالای ۳ تا میخوردید.
کی دفاتونو جمع کرد؟!کی قبل بازی براتون صحبت کرد فوتسالو اصولی(!)براتون توضیح داد؟!
وقتی فینال بازی نکردم باختید حالیت میشه که درباره ی کاپیتان تیمتون درست صحبت کنی!!
ولی خدایی گلی که زدم خیلی شاخ بود!
همچنین به پرواز در آمدنم!

کی هی سوتی میداد و از ک... می آوردیم؟!

باقالی پنج‌شنبه 29 مهر 1389 ساعت 21:43 http://3soooot.blogsky.com

جواد جون واقعا شرمنده
نم دونم چجوری عذر خواهی کنم
دفعه بعد حتما یه جوری می زنم بمیره
اما بسی خندیدیم
دمت گرم
ممد هم راست می گه دیگه
ژارسال رو یادت رفته؟

Red beetlE پنج‌شنبه 29 مهر 1389 ساعت 22:23 http://fire-fighter.blogsky.com

ما میخوایم توطیه کنیم ممدو سرنگون کنیم! (توطیه رو باید بالای "ی" یه همزه بذاری، نتونستن دکمشو پیدا کنم)
ولی جواد خوب بود... یعنی خیلی بهتر از قبلیا بود... واقعا واقعا واقعا واقعا واقعا یادش بخیر... دیس مصلح... قسطاس کله شو میداد بالا پایین آریان میگفت تخ/مااام تخ/مااام... یادتون باشه شنبه یادی کنیم یه کم بخندیم... ممدو فوغ/ونی گذاشتیم یادش بخیر چقدر خندیدیم... الآن میگن اینا چقدر خزن شوخیاشون در حد مدرسه دولتیه ولی خیلی باحال بود... مسابقات که یه چیز دیگه س.... انشالله اگه خدا بخواد قهرمان میشیم! اون هم





بدون محمدرضا! خودم میخوام مصدومش کنم...

Red beetlE پنج‌شنبه 29 مهر 1389 ساعت 22:34 http://fire-fighter.blogsky.com

میگم تند تند نوشتم دوتا غلط املایی داشتم تو نظر قبلی... برم 10 تا کتاب ادبیاتو حفظ کنم بیام خلاصشو بگم واست!
انصافا قیافه رو داری... یه بسیجی کو/نی هیز موزی! خیلی باحال افتاده... یه کی به من موز بده... انگور پیدا کردم ولی بازم موزی وجود نداشت!

بسیجی ک.ون.ی و هیز!!!
هادی منم موز میخوام!!

Red beetlE پنج‌شنبه 29 مهر 1389 ساعت 22:37 http://fire-fighter.blogsky.com

حالا هی من بگم ممد خرخونه شما بگید نه! زنگ چهارم، معلمو از کلاس انداختیم بیرون، باز جلوش کتاب برنامه ریزی بازه! آخه خدایا... تا چه حد؟ حالا از اینا بگذریم لکچرو چیکارش کنم؟ از همینجا بگم عمه هر کی که از من سوال بپرسه وسط لکچر...

دیگه چی کار کنیم خر خونه دیگه!!!!
اینقدر درس میخونه بازم هیچی نمیشه اما ما اگه یک دهم این درس بخونیم...!

بهاره جمعه 30 مهر 1389 ساعت 08:46 http://www.pashe-koori.blogsky.com

پس دوم ریاضی حسابی به گاتون داده؟
والا من یه وی پی ان مجانی گیر آوردم.باید خودمون پسورد و یوزرش رو انتخاب کنیم.منم انتخاب کردم.ولی وقتی خواستم وصل بشم اصلا نشد.حتی سیستم رو ریست کردم ولی باز هم نشد.10 دقیقه منتظر موندم ولی باز هم نشد.

فعلا که آره...!

شبنم یکشنبه 2 آبان 1389 ساعت 10:46 http://seven-stones.blogsky.com

...
چیزی نگم بهتره

شبنم یکشنبه 2 آبان 1389 ساعت 10:46 http://seven-stones.blogsky.com

آپم

nersiya دوشنبه 3 آبان 1389 ساعت 20:00 http://nersiya.blogsky.com

میخوام وبلاگ نویسارو دور هم جمع کنم
اگه میخوای بیا تو جمع ما
منظورم به همتونه (لینکاتون) (دوستاتون)(بازدیدکننده هاتون) (و ...)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد