چی میشد...؟!/محموله؟!


ببین بازدید کننده ی محترم این پست واقعا خیلی شاخه!!

الان میگم چرا...

چون اینورش اینجوریه اونورش چیزی نیس!!!

اصلا شما ها که نمیتونین تشخیص بدین

اینا رو فقط عکاسای حرفه ای میفهمن مثه اسی و...!



ایران

ای سرزمین من

این چه وضعشه؟!

ریدی بابا!!

این چه رنگیه؟!

قهوه ای؟!

چرا ریده شده بهت؟!

اگه زبون داشتی آیا میگفتی یا تو هم از ترس ...؟!




چی میشد اگه تو زبون داشتی و نترس بودی؟!


چی میشد اگه تو بدون ۱۰ه ی  *جر بودی؟!


چی مشد اگه تو بدون نفت و گاز و بنزین بودی؟!


چی میشد اگه تو بدون لواش صد تومنی و بنزین ۷۰۰ تومنی بودی؟!


چی میشد اگه تو بدون این مردم بی بخار بودی؟!(تونسی ها رو عشقه)


چی میشد اگه تو بدون ماه بهمن بودی؟!(اونجوری نه دیگه آریان رو داشتیم و نه سینا و محمدرضا هم رو دستمون باد میکرد.اصلا اینو بیخیال)


چی میشد اگه تو بدون سال ۵۷ بودی؟!


چی میشد اگه تو بدون خرج های اضافی و کمک به کشور های دیگه بودی که الان واسه ما شاخ نمیشدن؟!(همگی 1,2,3 مرگ بر افغانستان مرگ بر افغانستان)


چی میشد اگه تو بدون مردم اون موقع بودی؟!


چی میشد اگه تو بدون ... الله اکبر چی بگم؟!


چی میشد اگه تو بدون حزب ا.. و غزه بودی؟!


چی میشد اگه تو بدون حق و حقوق جانبازی بودی؟!


چی میشد اگه تو بدون این نظام آموزشی بودی؟!


چی میشد اگه تو بدون این معلمای بی سواد بودی؟!(اینم درسته)


چی میشد اگه تو بدون فیلترشکن بودی؟!


چی میشد اگه تو بدون حق و حقوق جانبازی بودی؟!


چی میشد اگه تو بدون هر گونه گونه ی میمون و گوریل بودی؟!


اوه اوه یه ذره فک کنم زیاد رفتم تو جو

بریم سراغ مسائل خودمون بابا!!


چی میشد اگه تو بدون نمره ی ۱۲ بودی؟!(فرید می افتاد میخندیدیم)


چی میشد اگه تو بدون من(این چند روز) بودی؟!


چی میشد اگه تو بدون ایرانسل بودی؟!


چی میشد اگه تو بدون طرح ماهیانه ایرانسل بودی؟!


چی میشد اگه تو بدون سایت xh**st*r بودی؟!


چی میشد اگه تو بدون قابلیت عوض کردن سیمکارت بودی؟!


چی میشد اگه تو بدون گوشی های بلوتوث دار بودی؟!


چی میشد اگه تو بدون فلش بودی؟!


چی میشد اگه تو بدون رفیق ناباب بودی؟!


چی میشد اگه تو بدون کابل گوشی من تو کیف سینا بودی؟!


چی میشد اگه تو بدون محموله بودی؟!




معلم فیزیک حین تصحیح ورقه من!!

سوال ۱, خاک بر سرت!!

سوال2,بازم خاک بر سرت!!

سوال3,یعنی واقعا خاک بر سرت!!

دیگه صفحه اول ورقه رو بیخیال شد رفت از آخر شروع کرد

.

.

.

17.5

من:آقا دیگه خاک بر سرم نباشه؟!



محموله نوشت۱:سجاد اون محموله ها رو بیار!

محموله نوشت۲: ۵۰۰ مگ محموله!محمدرضا این هنوز هاله ای نشده از عرفان بپرس من چیکار باید بکنم؟!

محموله نوشت۳: آخه این محموله چه بلای خانمان سوزیه که افتاده تو جون بچه ها( بعد چند سال تازه یادشون افتاده)

محموله نوشت۴:ترم دوم رو به نام ترم محموله و محموله بازی و فلش نامگذاری میکنم!!!


هر آغازی را پایانیست!

تموم شد اما وارد فصلی تازه از زندگی شدیم!!!!!!!!!!!!!!!!!


هر آغازی را پایانیست!

گاهی خوش و گاهی هم...

اصلا بیخیال این بریم سراغ پست!!



خداحافظ امتحان های دی 89

خداحافظ امتحان های ترم اول دوم دبیرستان...

خداحافظ آقا یوسف..

خداحافظ آژانس آقا یوسف...

خداحافظ آقا داوود (بغلیم تو امتحانات همون یارو خسته دیگه)

خداحافظ هیکل(!)جون...

خداحافظ ای آقای مدلشه!(همون که نیمچه داشت)

خداحافظ ای جمله ی "آریان بیخیال شو بیا راهمون رو بریم!"

خداحافظ سگ لرز زدن در اول صبح تو حیاط...

خداحافظ دشویی رفتن اول صبح تو مدرسه و منفجر شدن و قرمز شدن دست ها!

خداحافظ سینای حمال!(ولی دمش گرم)

خداحافظ امیر!دمش گرم منو امسال راه مینداخت!

خداحافظ سینای کتاب دزد!

خداحافظ استرس ریاضی و فیزیک و هندسه..

خداحافظ ولی بالاخره یه سوال سلی بهم رسوند!!

خداحافظ 1000 تومنی که تو آیدیم بود تو گیم نت!..

خداحافظ پستای مختص امتحان...!

خداحافظ پارک یا میدان نُبوت!(آخرش فک کنم یاد گرفت که نَبوته نه نُبوت)

خداحافظ اوووواه یه دسته دخ*!


ولی


سلام کارنامه

سلام ترم دوم

سلام مدرسه و کلاس

سلام زنگ دوم و سوم و بعضی وقتا چهارم!

سلام زنگ ورزش!

سلام آقای کیانی

سلام فیلم خریدن رئوف!

سلام هوگر 89

سلام پیچوندن هوگر 89

سلام تمدن چین!

سلام کتابخونه و آقای اهتمام!

سلام مجله های کتابخونه!

سلام دهه ی فجر

سلام روز درختکاری

سلام سال 90

سلام بهار و شکوفه(فصلش بابا)

سلام روز جمهوری اسلامی

سلام سیزده بدر

سلام مدرسه

سلام امتحانات میان ترم و کارنامه

سلام هفته ی معلم

سلام 17 سالگی

سلام امتحانات پایانی دوم دبیرستان

سلام کارنامه ی ترم دوم!



و اینکه آیا این ها ادامه دارن و باز خداحافظ...؟!؟!؟


مواقع بیببببببببببببببببب!

یه حسی دارم این ساعت ها

نه آرومم نه داغونم

اصلا اینجوری نمیفهمی

بذار برات مثال بزنم!


مثه وقتی که یه بچه کوچکتر از خودت رو میزنی...(مخصوصا اگه داداش کوچکت باشه)

مثه وقتی که تو سنگال بهت میگن برکنار شدی و دیگه هیچ کاره ای نیستی!!

مثه وقتی که یه سوال روقبل امتحان حل کنی ولی سر امتحان سوتی بدی..

مثه حسی که وقتی با ذوق یه پست مینویسی میان میرینن بت...

مثه حسی که تو 5 ثانیه آخر فیناله مدرسه ببازی...

یا گل دقیقه نودی که تو جام جهانی میزنی میگن آفسایده!!

حسی که وقتی اسی برات فیلمی رو تعریف میکنه که فردا یا بعد از ظهر میخوای ببینیش!

حسی که وقتی داری یه خواب ردیف میبینی تو با حال ترین جاش بیدار شی یا دیگه وقتی بیدار میشی یادت نیاد چی شد!

مثه حسی که صبحی ها در حال اومدن برف برن مدرسه و بعد از ظهری ها تعطیل شن!

مثه حسی که وقتی کار ضروری مثه اسهال داری دشٌوری پره!

مثه وقتی که داداش بزرگ ترت تمام اون جاهایی که با زحمت گرفتی و سیو کردی رو جلوی چشمات پاک کنه!!

مثه حسی که وقتی برگردی به پشت سریت بگی میوفتی یا چند میشی مراقب اسگل بیاد ورقه هر دو نفر رو بگیره و روش با قرمز بنویسه تقلب!

مثه حسی که وقتی میری سر جلسه ببینی برای 12 تا سوال 8 صفحه بهت برگه دادن!

مثه حسی که وقتی برف میاد و هوا خیلی سرده بخاریتون خاموش بشه و دیگه روشن نشه!!

مثه اونوقتی که از خواب دیر بلند شدی و سریع میخوای بری مدرسه ولی بخشکه شانس اینو چیکار کنم؟!یعنی بدون حموم نمیشه؟!

مثه اونوقتی که ۲ تومنی بدی به راننده تاکسی و ۳۰۰ تومن بهت برگردونه و تو هم متوجه نشی که هزار تومن یادت رفت بگیری!!

از همه مهم تر مثه اونوقتی که بجای گذاشتن اعراب , کلمه رو تحلیل صرفی کنی!!


اگه ان نیومده بود الان راحت شده بودیم!

حالا فهمیدید چرا اونموقع از تعطیلی خوشحال نبودم؟؟

اگه من نبودم...


داشتم فکر میکردم...


اگه من نبودم کی واستون می خواست چسی بیاد؟!


اگه من نبودم کی واستون می خواست پست های اینجوری بنویسه؟!


اگه من نبودم کی واستون می خواست با ببر پلاستیکی بازی کنه؟!


اگه من نبودم کی واستون می خواست از حسینیه شون براتون بگه؟!


اگه من نبودم کی واستون می خواست موهاش قشنگ باشه؟!


اگه من نبودم کی واستون می خواست اینقدر شنگول باشه؟!


اگه من نبودم کی واستون می خواست بگه الله وکیلی گمشو گمشو حروم....؟!


اگه من نبودم کی واستون می خواست از خاطره های بچگیش بگه؟!


اگه من نبودم کی واستون می خواست


اگه من نبودم کی واستون می خواست تو هوگر تمدن چین و هند رو بگه


و یادآوری کنه این تمدن های مهم از یاد رفته رو؟!


ودر آخر اگه من نبودم کی واستون می خواست این پست رو بنویسه؟!


بقیه اگه من نبودم ها رو شما بگید حال ندارم...!!

دلتنگشم...یاد باد آن روزگاران...یاد باد (3) ؟!

دلتنگشم...

رفت و دیگه برنمیگرده...

رفت و من رو با خاطراتش تنها گذاشت...

شاید خودم خواستم که بره...

اصلا برا کی دارم اینا رو مینویسم؟!

اون که نمیتونه اینا رو بخونه..

وقتی یاد چند سال قبل میفتم بد جور میرم تو فکرش...



یاد اون روزایی که میرفتم خونه مادر بزرگم و دو سه هفته میموندم!!


6تا دائی که 5 تاشون مجرد باشن میدونی یعنی چی؟!

در حالی که هیچ خاله ای نداشته باشی!!


گرفتن سونی1 و شب زنده داری با فوتبال99(ابالفضلی آخرت هر چی فوتبال بود مخصوصا نیجریه!!)

و گاهی اوقات هم پپسی من و تیکن!!!(6یا7 سالگی)


با پیشرفت امکانات:


حس و حال بازی کردن (4و5و6) PES و GTA!


وایستادن تو مغازشون  و چرخوندنش به تنهایی تو ظهر وقت نهار(10 سالگی)

باز محمدرضا چسی بیاد که شرت تو کون مردم میکرده!!


عشق و حال با آهنگای خواننده هایی مثه:

اندی , شهرام کاشانی , شهرام صولتی , حسن شماعیزاده , سندی و...

که الان خز شدن ولی اون موقع ها هم خز بود !!(همون آهنگایی که تو گیم نت گذاشته بود)


شبا هم از ساعت 11 کارمون فیلم ها و آهنگ های شبکه های MULTIVISION,ACTION,VH1,4FUN TV و... بود!!

مخصوصا فیلم ترسناک ها!!


جذابیت گرفتن سی دی های کنسرت های ابی , داریوش , سیاوش قمیشی و ...!

و گذاشتن وقت برای دیدنش!!


لذت فوتبال بازی کردن در پذیرایی خونه

با توپ های پلاستیکی یا بادی ...!

خیلی حال میده!

مخصوصا بزنی یه گلدونی یا آینه رو هم بندازی بشکونی!!