سوتی...

با وجود اینکه وبلاگم(هان(!) چیه وبلاگ خودمه دیگه)خیلی سنگین شده ولی...


س س س سو سو سو سوت سوت سوت سوتی سوتی سوتی........




دوشنبه میایید عروسی؟!؟

قهوه تلخ8 یه چیزی بهتر از 6 ولی بد تر از 7!!

فرید جون خوبه؟! الان این پست به روحیاتم میاد؟!

فرید میگه اصلا پست قبلی به روحیاتت و شنگول بازی و سرخوش بودن من نمیومد , بود آیا اینجوری؟!؟!

من چند بار بگم بشینید درس بخونید!؟زبونم مو در آورد!!

معدل 16.75 هم خوبه اینطور نیست؟!


                        **خدا به موقع میرسه فقط به این معتقدم!!!**

نظرات 6 + ارسال نظر
Unicorn شنبه 29 آبان 1389 ساعت 17:49 http://fire-fighter.blogsky.com

این قضیه عروسی چیه؟!

به تو چه؟!
من و هادی میخوایم بریم عروسی اگه میخوای تو هم بیا!؟!؟

SNIPeR شنبه 29 آبان 1389 ساعت 20:35 http://firetux.blogsky.com

جواد این عکسه یه صحنه از فیلمه ؟!!
.
خیلی حال میکنی اسمه منو تو پستت مینویسی ؟‌ نه ؟!!

اولا فیلم نه سریال!!!
دوما فکر کنم نهاد و فعل و فاعل جمله ی دوم رو برعکس نوشتی؟!؟!
نگو که حال نکردی که اسمت رو نوشتم تو پستم!؟!
از چشات معلومه که ذق مرگ شده ای؟!

زهرا یکشنبه 30 آبان 1389 ساعت 10:35 http://LOVEME77.BLOGFA.COM

عروسیه کیه جواد جون؟
نکنه زن گرفتی به ما نمیگی!!!!!!!!
وای شام عروسیه جواد.....(فکرشو بکن!!!!!!)

وای شام عروسیه جواد.....(فکرشو بکن!!!!!!)

این یعنی چی؟!؟!؟

عروسیه یکی هست دیگه...اصلا من از تو میپرسم عروسیه کیه؟!؟
نذار من روابط فامیلیمون رو اینجا باز کنم!؟!
اگه بخوام بنویسم خودش یه پست میشه ها!؟!؟
تذکر: ببین اول یه نفس عمیق بکش قبل اینکه بخونی ( آهان منو ببین مثه من نفست رو تو سینه حبس کن بعد....)
داماد میشه پسر خاله ی بابای من
و همچنین داماد میشه پسر دختر عموی بابای هادی!؟!؟
حالا هر کسی رابطه ی منو هادی رو بتونه پیدا کنه یه آفرین تپل داره!؟!؟
راهنمایی:فامیلی منو هادی هم یکیه!؟!
جواب هاتون رو به شماره ی ....۰۹۳۸۱۸۶(اوه اوه محمدرضا نزن!! این که شماره ی یکی دیگس,ببخشید اشتباه شد.)اصلا جواب ها رو به email ما یا به همین وبلاگ بفرستید!؟!
اگه بعد اینکه خوندی و سالم بودی و خواستی تو هم بیا؟!؟!

ghasedak دوشنبه 1 آذر 1389 ساعت 12:54 http://earsplitting-silence.blogsky.com/

خوش بگذره
جای ما هم شیرینی و شام بخور !!!

Red beetlE دوشنبه 1 آذر 1389 ساعت 15:05 http://fire-fighter.blogsky.com

من بگم؟ من بگم؟
منو جواد زن و شوهر میشیم دیگه نه؟ درسته نه؟ آفرین به خودم، حالا آفرین تپل رو بده بیاد....

.... راستی جواد من عروسی نمیام... حال ندارم... عوضش میشینم خونه friends نگاه میکنم و لذت میبرم!

اسگل لومون دادی که!؟!؟
این موضوع فقط بین خودمون بود!؟!
آره منم نمیرم...!
از صبح که اعصابم داغون بود فیزیک هم که ریدم دیگه بدتر شد..!؟

بهاره جمعه 12 آذر 1389 ساعت 11:03

سوتی...پشت سر هم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد