هههههه...هوهوهو...هاهاها...هی هی هی...

اومده میگه امسال چرا اینقدر سرخوش و اسگل شدی!؟!؟میگم:سرخوش بودم سرم پایین بود...! 

معلم هندسه اومده میگه امتحان زیاد سخت نیست,10 نمره رو آسون دادم و نمره ی ایده آل هم 15 هست میگم دمش گرم حداقل 10 رو میشیم اما بعد امتحان فهمیدم ۵ هم نمیشیم!!! 

اومده میگه رئیس مقابله با حوادث غیر متقربه شدم چیزی نمیگم!!! 

اومده میگه دیروز تا الان داره بارون میباره میگم آخه خدا اینهمه آب رو از کجا میاره!؟!؟ 

اومده میگه کاش امروز هم نمیومدم میگم:ک**ی خان ماییدی گارو,هر روز میای میگی کاش امروز نمیومدم!!! 

معلمه اومده میگه 20 دقیقه آخر زنگ 1 ربع وقت میدم درس بخونید!!! 

اومده میگه جواد دیگه وقتشه یه چند تا چیز مخ کنیم میگم:....! 

اومده میگه تو هوگر میگیریم رئوف رو ....... میگم:رئوف رو بیخیال بگیریم فرید رو......!!!! 

اومده میگه خیلی آسون بود امتحان 7 تاش رو هم نوشتم و با کون سوزی فراوان میگم:ک**ل خان اگه سلی و عارف جلوت نبودن توهم عینه ما ها همون دو تا رو مینوشتی!!! 

اومده سرخوشانه میگه وقتی زنگ چهارم داشتیم بریم آلاچیق جک های ترکیبی تعریف کنیم!!! 

اومده میگه جواد ریدی چرا سر زنگ ورزش اینجوری بازی میکنی میگم:دهن سرویس موز نمیرسه به دستمون که!!! 

اومده میگه تریپ عرفان توی کلیپ جدیدش خیلی ردیفه ولی میرم کلیپش رو میبینم و درمی یابم درست میگه واقعا تریپش خیلی ردیفه!!! 

به معاونمون میگیم سوال ها خیلی سخته و ک**ش خان بر میگرده میگه آسونه ولی شما زیاد درس نخوندید!!! 

سر جلسه امتحان از کلاس دیگه اومده جلوم نشسته...! 

من:قلی چیزی از هندسه باریت هست؟!؟ 

قلی:آره بابا سوال های اون یکی کلاسی ها رو همش رو حل کردم و بلدم!!! 

خوشحال میشیم!!سر امتحان!!!! 

قلی کدوم سوال ها رو حل کردی؟!؟! 

هیچکدوم رو لا مصب برای شما خیلی سخته!!! 

سجی اومده میگه اگه نبودم تو بازی فینال کی میخواست گلتون رو بزنه میگیم:گوسفند اگه تو نبودی تو همون نیمه اول میترکوندیمشون!!! 

اومده میگه قهوه تلخ 6 رو بده برم ببینم میگم:بدر نمیخوره نبینی سنگین تره ولی اوشگول قبول نمیکنه که!!!! 

اومده میگه حالم از آهنگ من و این و مثله خودت بهم میخوره آخه چقدر توش این تیکه ها رو تکرار میکنن!!!  

سجی اومده میگه جواد تو خونتون ترکی صحبت میکنید!؟!؟میگم:نه!!!از اون طرف آریان پریده وسط میگه جواد بابات معلم عربیه,پس عربی صحبت میکنید!؟!؟آخه من به این چی بگم!؟!؟

 معلمه اومده میگه جلسه آینده امتحان هماهنگه و واسه هر کلاس تو زنگ خودش!!!بعد بچه ها میزنن زیر خنده مرتیکه ناراحت میشه!!!

اومده هر روز من رو گا**ده و میگه آلبوم پیشرو رو دانلود کردی؟!؟میگم:اسگل همین مونده با این سرعت تخمی دیال آپ بیام آلبوم آشغال پیشرو رو دانلود کنم!!! 

بهش میگم برو ویدیوی درو بازکن زد بازی رو دانلود کن میگه حالم از زد بازی بهم میخوره بعد فرداش میاد دهن ما رو با تیکه های آهنگه مثله من سرویس میکنه!!! 

اومده یه آهنگ خسته و خز از یه خواننده خز تر از خودش میخونه بعد میگم این خواننده های چین آهنگاشون رو گوش میکنی میگه از اون آهنگ هایی که شما گوش میکنید که بهتره!؟!؟! 

 

  

این بود قسمتی از گفتگو های مدرسه!!!

هههههه!!! 

هوهوهوهو!!! 

هاهاهاها!!! 

هی هی هی!!!  

این هفته پاره خواهیم شد!!! 

18 هفته تا شروع هوگر !! 

هوگر جهانی شده و هر کسی از مدرسه ی دیگه هم میتونه طرح بده!!!   

میرید سینما؟!؟رفتید؟!؟!اومدید؟!؟!میخواهید برید؟!؟!رفتن؟!؟!اومدن؟!؟!خوبم؟!؟!خوب نیستم!؟!؟دیگه چه خبر؟!؟! خانواده خوبن!؟!؟

باید رید تو این سینمای ایران!!!

 

 

 

واینک نظرتون رو به چند عکس جلب میکنم!!!   

Designed By:Hadi & Mamal  

  

4شات گان به دست (!) که 5 ساله با ورود خودشون حال و هوای خاصی به مدرسه شهید سلطانی بخشیدن!!!

نور پردازان:هادی و سینا و محمدرضا و عکاس حرفه ای :خودم!!!! 

 

  

 

قشنگه یا نه؟!؟!

نظرات 6 + ارسال نظر
Unicorn پنج‌شنبه 13 آبان 1389 ساعت 21:53 http://fire-fighter.blogsky.com

اصلا میشه عکسی رو من رنگ آمیزی کنم قشنگ نشه؟!خب اون آهنگم افتاده بود تو دهنم دیگه...اصلا میخواستم گه خورشو پیدا کنم
انقدر این اسمایلی رو دوس دارم!!:

گه خوردی آدم خز...!
پس تو ریدی بالای عکس با این رنگ آمیزیت!!

بهاره جمعه 14 آبان 1389 ساعت 09:58 http://www.pashe-koori.blogsky.com

پس چرا مثه ارواح میخندی؟
هووووو.حالا تا 18 هفته دیگه.چی میخواید درست کنید؟
این عکسه هم بد نشده.
من یه خودکار دارم که جون میده واسه انگلیسی نوشتن.

منم یه خودکار دارم جون میده واسه روی میز نوشتن!!!

Ary@n شنبه 15 آبان 1389 ساعت 15:58 http://www.endless-way.blogsky.com

خیلیم قشنگه! نه کی گفته خیلیم قشنگ نیست! ممد تو خفه شو!

₣λ®!Э یکشنبه 16 آبان 1389 ساعت 15:18 http://mokhless.blogsky.com

حال می کنی آلبوم پیشرو رو ریختم تو فلشت

نه خیر اصلا هم اینجوری نیست!؟!؟
میگم فلش رنگش قهوه ای شده و بو میده!!؟!؟

Red beetlE دوشنبه 17 آبان 1389 ساعت 16:11 http://fire-fighter.blogsky.com

جواد چرا میگی هادی و محمد؟
کار اصلیشو خودم کردم... یعنی من نوشتم و محمد با این رنگ آمیزیش رید توش! این هم نظر... خوبه جواد؟ الآن خیالت راحت شد؟...
و همچنان هفته مرگ امتحانات سال رو پشت سر میگذاریم...

شبنم دوشنبه 17 آبان 1389 ساعت 17:58 http://seven-stones

شما هم که خودتونو ...

بی تربیت!؟؟!
آیا منظورت از ... همون چیزیه که من فکر میکنم؟!؟!؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد